Nom de l'autor: admin

COLÒNIES 6è

Hola famílies! Els de sisè ja hem començat les nostres esperades colònies per fi! Ara som a Sant Carles de la Ràpita, tot i que el trajecte era llarg ens ha passat volant. Fa un temps fantàstic, amb un cel blau i molt de sol, ideal per dinar i jugar una estona davant del mar. […]

COLÒNIES 6è Llegeix més »

MEDI NATURAL

Hem fet l’observació d’una cuixa de pollastre, fixant-nos en els ossos, músculs, tendons, articulacions i cartílags. Hem utilitzat guants, ganivets, tisores, pinces i lupes. Hem captat tots els detalls i ens hem sentit com autèntics científics!

MEDI NATURAL Llegeix més »

VEIG, VEIG…

Benvolgudes famílies, Al llarg del curs hem estat treballant el llenguatge oral mitjançant el conegut joc del “Veig, veig”. Per fomentar la conversa i afavorir que tots els alumnes puguin parlar i expressar-se davant de la resta del grup, els hem anat presentat diferents làmines relacionades amb diversos temes. Cada nen/a ha pogut dedicar una

VEIG, VEIG… Llegeix més »

HEM FET ESGRIMA

Hem fet dues sessions d’Esgrima amb el Dani. Ens ha ensenyat moltes coses: A saludar, a posar-nos en guàrdia, a marxar, a trencar a bloquejar… També hem après el nom dels diferents materials de combat, que són l’espasa, el floret i el sabre. Hem fet jocs i combats i a més d’aprendre, ens ho hem

HEM FET ESGRIMA Llegeix més »

SORTIDA AL CONGOST – 4t

Dijous passat, dia 26 d’abril, els nens i nenes de 4t de primària vam fer una sortida al Congost. Allà vam practicar dos esports: el beisbol i l’atletisme. Un dels membres de l’equip de beisbol “Drac’s” de Manresa ens va explicar les regles bàsiques de l’esport, com també alguns aspectes tècnics. Tot seguit, vam jugar

SORTIDA AL CONGOST – 4t Llegeix més »

COLÒNIES 1r

Bon dia pares i mares, Ja fa estona que ens hem llevat. Estem jugant pels voltants de la casa. Ens hem llevat amb energia i amb ganes de descobrir al Drac Menjalletres. A veure si el trobem! Estem a punt d’esmorzar. Estem molt bé, ens fa bon temps i ens ho estem passant genial! Després

COLÒNIES 1r Llegeix més »

COLÒNIES CANTONIGRÒS ( 1r)

Bona nit pares, Avui hem fet moltíssimes coses divertides. Les voleu saber? El matí hem visitat uns animals de granja que hi havia aprop de la casa de colònies. Hem pogut veure ases, ovelles…. Ells estaven ben tranquils, nosaltres una mica emocionats per tot plegat! Després ens han preparat un circut d’habilitats que ens ha

COLÒNIES CANTONIGRÒS ( 1r) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut