XERRIOLET MAIG
Cliqueu l’enllaç per veure el Xerriolet del mes de maig XERRIOLET MAIG 18
Fa unes setmanes vam sortir al bosquet a fer un dibuix del paisatge amb carbonets. Com que ens va agradar molt, volíem repetir l’experiència fent un dibuix del pati utilitzant la mateixa tècnica. El temps no ens va acompanyar ja que, com és normal en aquestes últimes setmanes, ens va ploure. És per això que
TORNEM A DIBUIXAR AMB CARBONETS! Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Com ja sabeu, ahir les nenes i els nens de la classe de les Rialles i de les Pessigolles vam anar de sortida al Zoo. Val a dir, que vam marxar de l’escola, a l’expectativa del temps que ens faria, però la il.lusió i ganes que tots/es teníem de poder veure molts animals
SORTIDA AL ZOO DE BARCELONA Llegeix més »
Avui hem rebut la visita de dues periodistes del programa REPOR de la RTVE. Han realitzat un reportatge sobre el SAF ( Sindrome d’Alcoholisme Fetal) que es retransmetrà durant el mes de setembre. Quan ens facin arribar la data de la seva emissió us la farem saber. Aquest programa aborda en els seus reportatges continguts
Aquests dies hem fet dues sessions d’esgrima. Hem après que no només és un esport de lluita, sinó que també es treballa la velocitat, la destresa, la coordinació… També sabem la mida de la pista, les diferents modalitats i el material que s’utilitza. Han estat unes classes molt divertides i enriquidores, i donem les gràcies
Ahir a la tarda, els alumnes de 4t de primària vam sortir de l’escola i vam anar al bosquet. Aprofitant el bon temps i l’entorn que tenim, vam voler sortir per fer un dibuix del paisatge. Però no va ser un dibuix qualsevol, ja que vam utilitzar la tècnica de dibuix amb carbonet. El carbonet
SORTIM A DIBUIXAR AL BOSQUET! Llegeix més »
Acabem un dia molt intens i magnífic al Delta, on després d’una pedalada hem pogut gaudir d’un banyet “relaxant” i moooolt fresquet a la platja de l’Alouet. Uooooo! Els nens/es han disfrutat tant!! Bé, i els mestres també! Ara ens acomiadem, que hem de sopar i ens espera una nit de disco. Bona nit i
Colònies al Delta, 6è Llegeix més »
Ahir els petons i les abraçades vam anar d’excursió a la granja de Mas banyeres. Vam poder gaudir d’un gran dia tot convertint-nos en grangers. ENS HO VAM PASSAR PIPA!!!!! A continuació podeu veure un petit recull de les activitats que vàrem realitzar.
SORTIDA MAS BANYERES Llegeix més »
Bon dia pares! Aquesta nit no hem dormit gaire! Tenim tanta energia que ben d’horeta ja hem començat a córrer pel pati de l’alberg. En aquests moments ja hem començat la bicicletada pels voltants dels arrossars del Delta. Quin paisatge més diferent al de la nostra ciutat. Tots estem bé, contents i ens ho estem
2n DIA COLÒNIES 6è Llegeix més »
Aquesta tarda hem estat a l’Ecomuseu fen una gimcana, en la qual hem après moltes coses sobre els animals i les plantes que trobem al Delta. Després hem arribat al nostre alberg i per fi hem pogut organitzar i “maquejar” les habitacions, que en teníem moltes ganes! Ara estem gaudint del joc de nit tot
Primer dia colònies 6è Llegeix més »