Nom de l'autor: admin

XIV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Avui el Max Dabo de sisè ha participat en la fase de semifinals del Certamen de Lectura en veu alta celebrat a Barcelona organitzat per la Fundació Enciclipèdia Catalana. El Max participava en la categoria grumets verds. Deu alumnes de diferents escoles de la Catalunya Central i el Vallès Occidental que havien resultat guanyadors en […]

XIV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA Llegeix més »

JOAN MIRÓ

Després de mesos treballant l’artista Agustí Penadès, i gaudint un munt amb les seves obres i les nostres creacions, aquest trimestre hem arrancat amb la presentació d’un nou artista:  Joan Miró!  Els petons i les abraçades tenim moltes ganes d’explorar i descobrir el seu treball i experimentar-ho nosaltres mateixos. Mireu… ja hem començat!    

JOAN MIRÓ Llegeix més »

Henri Matisse

Famílies, Ja tenim el curs molt avançat i fa unes setmanes que hem començat un nou artista, el Henri Matisse. Es tracta d’un pintor que ens ofereix possibilitats educatives extraordinàries per treballar i destaca tres coses molt importants: la utilització estrident del color (no respectava els colors naturals i pintava amb els colors que volia.

Henri Matisse Llegeix més »

Paul Klee

Benvolgudes famílies, amb els vostres fills i filles estem treballant l’artista Paul Klee. Una obra de la qual ja heu pogut gaudir és “Ballant per por”, que l’heu poguda veure a la tapa de l’àlbum del 2n trimestre. Aquest artista ens ofereix unes possibilitats educatives extraordinàries per treballar el color, les formes geomètriques, la fantasia,

Paul Klee Llegeix més »

COMENÇA SANT JORDI…..

Mireu quin goig de parada! Aquests són els llibres que han estan treballant els alumnes de primària. També hi podem veure el llibre que han fet els alumnes d’educació infantil. Recordeu que els llibres estaran exposats a l’entrada de l’escola fins el 4 de maig. Ja hem celebrat el certamen literari. La qualitat de les

COMENÇA SANT JORDI….. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut