Recomanacions d’activitats per a l’alumnat

*Última actualització 27/03/2020

Per a què la vostra estada a casa sigui més divertida us proposem un seguit de pàgines web i vídeos on podeu aprendre jugant i repassant coneixements.
Heu de tenir en compte que la majoria dels llocs web funcionen millor amb el Mozilla Firefox però si és convenient canvieu a Google Chrome.

Educació Infantil

Educació Primària

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Per estar informats/des

Àmbit Lingüístic

Àmbit Matemàtic

Àmbit de Medi

Per a fer activitats d’anglès recordeu de visitar el bloc d’activitats.

Educació Física

Coreografies de ball per fer expressió corporal i ritme:

Robòtica

El Departament d’Educació recomana:

Al portal edu365 trobareu una edició especial amb activitats d’autoaprenentatge per a tots els nivells.

Cada dia de 16h a 17h tenia classe amb POPAP escolar

QUÈ FAN A LA TELEVISIÓ?

Al canal Super3 hi ha un espai que anomenat Avui Aprenem, on s’ofereixen càpsules educatives. La programació la podeu seguir pel canal, a la tele, o també podeu connectar-vos al seu web. A més, també teniu l’Aprendre sense sortir de casa, que són propostes educatives oferides pel Departament d’Educació. No us ho perdeu!

Des del dilluns 23 de març la televisió pública espanyola usa els canals Clan TV i La2 TV per a fer sessions educatives. D’aquesta manera també s’aconseguirà arribar a aquelles persones que no disposin d’un aparell amb connexió a internet. Cada dia de la setmana donarà continguts d’una àrea concreta i en una hora concreta. Us facilitem horari i enllaç a la informació.