Recomanacions d’activitats per a l’alumnat

*Última actualització 22/04/2020

Per a què la vostra estada a casa sigui més divertida us proposem un seguit de pàgines web i vídeos on podeu aprendre jugant i repassant coneixements.
Heu de tenir en compte que la majoria dels llocs web funcionen millor amb el Mozilla Firefox però si és convenient canvieu a Google Chrome.

Educació Infantil

Educació Primària

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Per estar informats/des

Àmbit Lingüístic

Àmbit Matemàtic

Àmbit de Medi

Per a fer activitats d’anglès recordeu de visitar el bloc d’activitats.

Educació Física

Coreografies de ball per fer expressió corporal i ritme:

Robòtica

Altres

25 recursos educatius ‘on line’ per descobrir durant el confinament

El Departament d’Educació recomana:

Al portal edu365 trobareu una edició especial amb activitats d’autoaprenentatge per a tots els nivells.

Cada dia de 16h a 17h tenia classe amb POPAP escolar

QUÈ FAN A LA TELEVISIÓ?

Al canal Super3 hi ha un espai que anomenat Avui Aprenem, on s’ofereixen càpsules educatives. La programació la podeu seguir pel canal, a la tele, o també podeu connectar-vos al seu web. A més, també teniu l’Aprendre sense sortir de casa, que són propostes educatives oferides pel Departament d’Educació. No us ho perdeu!

.