Recollida de joguines

Els dies 13, 14 i 15 de desembre, s’ha dut a terme una recollida de joguines organitzada per la comissió solidària, la qual, és una comissió mixta formada per famílies i mestres.

Les joguines recollides aniran destinades a una escola situada a Mali.

Aquesta acció solidària ha estat un èxit i ha sigut gràcies a vosaltres, que heu participat i hem recollit més de 800 joguines!!

Volem agrair la seva col·laboració i participació de les famílies i les mestres que formen aquesta comissió, ja que, s’han encarregat de revisar, classificar i empaquetar les més de 800 joguines recollides.

També us volem agrair la vostra acollida i la vostra participació, perquè sense vosaltres, que heu omplert les capses, no hagués estat possible.

Gràcies, famílies i mestres per caminar juntes per construir l’escola que volem.