Xerrada sobre “Hiperpaternitat”

Benvolgudes famílies

Des de la comissió mixta fòrum família escola, us volem convidar a gaudir amb nosaltres de la xerrada-trobada que es portarà a terme al gimnàs de l’escola, el proper dijous 21 de març a les 17h.

L’Eva Millet Malagarriga (Barcelona, 1968) és periodista, llicenciada en Ciències de la Informació por la UAB. Ha treballat i treballa, com a col·laboradora habitual de diversos mitjans de comunicació ( diari The Guardian, BBC Radio, La Vanguardia, grup RBA …) i és autora de diversos llibres que giren entorn al tema de l’educació i el parenting. Entre les seves obres, destaquen els llibres “Hiperpaternidad” i “Hiper niños”, en els que fa una reflexió sobre els models de criança predominants en la societat occidental actual. Amb ella tindrem l’ocasió per debatre sobre aquests models actuals de criança i el que suposen a les famílies.

Per tal de facilitar-vos l’assistència, podreu gaudir d’un servei d’acollida gratuït (finançat per l’AMPA per a tots els nens i nenes) des de les 16.30 fins a les 19h. Només caldrà que informeu a les tutores que els vostres fills i filles s’han de quedar acollida. També els podeu portar directament vosaltres mateixos

a l’espai d’acollida habitual. Els nens i nenes que finalitzin una activitat extraescolar també es podran incorporar al servei d’acollida, informant a la coordinadora d’Extraescolars.

Esperem poder comptar a la vostra presència i compartir aquest espai de reflexió conjunta, que de ben segur ens resultarà molt enriquidor.