Última assemblea 23-24

Aquesta setmana hem celebrat l’última assemblea del curs.

L’assemblea esdevé un moment de trobada i reflexió on hem pogut compartir experiències, aprenentatges i emocions. Durant aquestes, cada grup classe, a través dels seus delegats i delegades, ha tingut l’oportunitat de compartir informació rellevant sobre el seu dia a dia. Així hem pogut conèixer de primera mà les experiències viscudes a les excursions i sortides, els projectes en què han treballat, els seus descobriments més importants…  En definitiva, tot allò que ha fet d’aquest curs una experiència inoblidable.

Així mateix, també ha sigut un espai per a la reflexió i el debat on hem pogut intercanviar idees, solucionar dubtes, buscar solucions conjuntes i fer propostes de cara al futur. Ha sigut inspirador i enriquidor veure l’entusiasme i compromís de l’alumnat participant en comunitat  per a créixer junts i aconseguir objectius comuns.

Volem agrair a tot l’alumnat la seva participació i implicació.