Som Filoscola!

Enguany la nostra escola vol donar un impuls al Projecte de Filosofia 3/18 que fa tants anys que estem duent a terme.

Per això volem informar-nos que ens hem unit a la xarxa d’escoles que treballen amb aquest projecte i que ja som una Filoscola.

“Les Filoscoles són una xarxa de centres educatius filoscolade tots els nivells (infantil, primària, secundària i universitat) que treballen el projecte de Filosofia 3/18, propiciat pel GrupIREF, i que té com a objectiu estimular la capacitat reflexiva de l’infant o jove perquè esdevingui més acurat, crític i creatiu a la seva vida personal i col·lectiva.”

Si voleu saber-ne més, podeu consultar la pàgina web d’aquest grup seguint el següent enllaç: GrupIREF