Setmana Bio 2018. Portes obertes a l’hort de l’escola

Avui hem organitzat una sessió de Portes Obertes a l’hort de l’escola. Aquesta activitat està emmarcada dins la Setmana Bio 2018, proposada pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya i el Departament d’Ensenyament.

Des de les escoles, contemplem dins del currículum la producció i l’alimentació ecològica, sobretot a través de l’hort escolar i la cuina del centre.

Si voleu consultar totes les activitats que conformen el programa que trobareu publicar a la pàgina web  http://setmanabio.cat/.

Finalment us compartim un monogràfic especial per la Setmana Bio d’enguany, on experts en la matèria han elaborat articles sobre els beneficis de la producció ecològica, perspectives, raons pel seu consum… i unes fotografies de la jornada.

Esperem que sigui del vostre interès.