Mural de tardor

Durant el matí d’avui, els alumnes de sisè han estat buscant informació sobre Edoardo Tresoldi. També han estat preparant algunes preguntes pels nens de 4t i 5è i les seves mestres. Finalment han documentat tot el procés.

Edoardo Tresoldi és un artista que treballa sobretot amb materials industrials com malla, per transcendir la dimensió espai temporal. Les seves obres no duren massa, perquè estan fetes de malla de galliner.  Aquestes són algunes de les seves obres més famoses:

Nascut al 1987 a Milà (Itàlia). El seu mestre, Mario Straforini, va ajudar l’Edoardo a començar la seva carrera com artista. L’any 2009 es va mudar a Roma i va començar a treballar en vàries àrees creatives.

Des de l’any 2013 Edoardo fa obres i les exposa al públic. El seu art va tenir una repercussió gran al món de l’art.

Al 2016 va reconstruir la basílica paleocristiana de Siponto, juntament amb el ministeri de cultura Italiana. La basílica va ser premiada amb la medalla d’or de l’arquitectura Italiana.

Al 2017 Forbes el va incloure en el TOP 30 de artistes més influents a Europa.

A l’abril de 2018 va crear la seva millor obra “Ethera”:

La seva obra més gran es va representar a Califòrnia.

A aquesta pàgina web trobareu més obres. https://www.edoardotresoldi.com/about/

? Entrevistes ?

Aquest matí hem entrevistat a alguns professors i alumnes. Els hem fet algunes preguntes del taller que estaven realitzant:

?‍? PREGUNTES I RESPOSTES A PROFESSORS:?‍?

Quin material esteu utilitzant?

• Estem utilitzant papers de colors, plantilles, grapadores i tisores.
  • Rosa 4tA-Nosaltres per fer la manualitat hem utilitzat paper de paret, tisores, cordill i plantilles.
  • Mar 4tB -Nosaltres hem utilitzat paper de paret, tisores, cordill i plantilles.
  • Laura 5èC -Nosaltres hem utilitzat retalls de paper, grapadora, llapis, plantilla, cordill i tisores.

Com penseu que quedarà?

• Molt maco i donarà un ambient de tardor.
  • Laura 5è C: A mi em sembla que ha quedat molt bé.
  • Rosa 4tA: A mi em sembla que ha quedat molt bé.
  • Mar 4tB: A mi em sembla que ha quedat molt realista.

A què us recorda aquesta activitat?

• A la tardor, perquè la manualitat consisteix en fer unes fulles que tenen uns colors marrons, vermells… Són com les fulles que s’assequen i cauen.
  • Laura 5è C: A la tardor i a la castanyada.
  • Rosa 4tA: A la tardor quan vaig al bosc.
  • Mar 4tB: A la tardor.

?‍?PREGUNTES I RESPOSTES A ALUMNES:?‍?

Us agrada la castanyada? Per què?

• Si, perquè és una experiència que es fa un cop a l’any i perquè mengem panellets.
  • Sí, perquè ens agraden les festes i veure els petits ballar.

Us agrada el que esteu fent? Què canviaríeu?

• Si, perquè és molt divertit, entretingut i ens ho passem molt bé. No canviaria res
  • Sí, perquè ens agraden els tallers.

Us agrada el menjar que fem a l’escola per la castanyada?

• Si, perquè està molt bo. També ens agrada molt perquè és especial i no ho mengem sempre.
  • Sí, perquè ens agrada que estigui fet manualment i no comprat.