Les aules Smart. Disseny i aprenentatge

Durant tot el curs passat vam estar realitzant un projecte de codisseny dels espais de l’escola. Amb l’assessorament de l’equip Smart Classroom Project, de la UOC i la UB, mestres, alumnat i famílies vam reunir-nos per projectar quines serien les aules ideals.

Segons els nostres principis pedagògics, creiem que l’espai contribueix en la millora de l’ambient escolar, la convivència i l’aprenentatge de tots els infants.

La identitat estètica de centre és un pilar del nostre projecte educatiu. Per això, tenim cura de tots els espais, tant interiors com exteriors.

Us compartim, tot seguit, una imatge de la nova aula d’un grup de 6è, on es mostra la inequívoca relació que hi ha entre els nous mètodes pedagògics i l’organització dels espais.