La nova biblioteca

Recordeu com era la biblioteca de l’escola?

Ja fa unes setmanes que va començar la seva remodelació. El primer pas va ser guardar els llibres i tot el material que hi havia.

Després, reunits en assemblea, vam acordar que a les aules havíem de parlar de com volíem que fos la nova biblioteca de l’escola. Així doncs, els delegats i les delegades van transmetre la informació.

Al llarg de la setmana hem estat prenent decisions, dissenyant i buscant idees per tal que avui les delegades i els delegats puguin portar les nostres propostes a l’assemblea.

Avui les i els representants de cada aula han exposat les seves propostes: algunes es repetien, d’altres anàvem veient que no eren viables, d’altres que havien d’estar si o sí. En definitiva, hem deixat sobre la taula un munt de bones propostes.