Inici del segon trimestre

Avui 11 de gener reprenem el curs. Les aules han tornat a omplir-se d’infants i hem tornat a compartir la il·lusió de retrobar-nos.

Cap de nosaltres tenim la certesa de com anirà tot plegat, però us volem dir que l’equip de mestres i el personal educatiu de l’escola seguirem treballant i fent tot el possible perquè tinguem un bon segon trimestre.

Desitgem tant com vosaltres que la situació es normalitzi ben aviat i puguem “recuperar” els trets d’identitat característics de l’escola Marina. Però mentrestant haurem de seguir tenint paciència i complir les mesures de seguretat i Salut (distància, higiene de mans, mascareta, ventilació d’espais…).

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració i comprensió. Entre tots i totes ho farem possible!