Formació sobre lectoescriptura

Ahir dijous un grup de mestres de l’escola vam participar en la segona sessió de formació sobre lectoescriptura, realitzada per la mestra Arantza Fernández de Viana. La formació està orientada als nivells d’infantil i els primers cursos de la primària. Estem reflexionant sobre el procés de construcció de significats que es realitza amb la lectura i l’escriptura. Volem avançar en la participació de l’alumnat en aquesta construcció, tenint en compte els seus coneixements previs. Esperem anar incorporant aquests aprenentatges a la nostra pràctica habitual per apropar els nens i nenes als aprenentatges funcionals.