Debat sobre l’escola: Qualitat i innovació educativa

Aquest matí, al Casal de Tiana, hem participat a un debat sobre l’escola catalana. En una primera part, els srs. Jaume Carbonell i Jaume Aguilar han compartit les seves idees i reflexions al voltant de la qualitat i innovació educativa.

Tot seguit, les escoles convidades hem explicat els nostres projectes i què tenen d’innovador. Nosaltres hem basat la nostra exposició en el treball per ambients a educació infantil que hem iniciat aquest any. També hem escoltat com la Montserrat Guri, directora de l’Escola Oriol Martorell de Barcelona, impulsa amb el seu equip la integració dels ensenyaments artístics en el currículum ordinari. Finalment, n’Antoni Aguilar, director de l’Escola Pia de Mataró, ha reflexionat al voltant del canvi de model didàctic en els centres concertats.

Ha estat molt gratificant observar com hi ha una multitud d’escoles que treballem en xarxa i amb la voluntat de millorar constantment.