Benvinguts i benvingudes al curs 2019-2020

El curs ja ha començat i volem donar-vos la benvinguda, molt especialment a les famílies que us incorporeu de nou a l’escola. Us agraïm la confiança dipositada en el Projecte Educatiu i les persones que el faran realitat, tenint en compte que aquest any hi ha hagut famílies que no han obtingut plaça a P3 per als seus infants.

Enguany som una comunitat educativa amb 494 alumnes i uns 60 treballadors comptant mestres, consergeria, cuina, monitoratge i personal d’administració i serveis.

Seguim treballant en la concreció de l’aplicació del currículum, tot dissenyant activitats competencials que preparin els alumnes per donar respostes innovadores en una societat canviant i en evolució constant.

Continuem formant-nos en l’avaluació de caire competencial, que permeti als alumnes i als mestres identificar les dificultats del procés d’aprenentatge i trobar estratègies per superar-les.

Persistim en la creença que, amb aquest compromís individual de cada un de nosaltres amb l’educació, aconseguirem l’èxit col·lectiu.

Per tot això continuem amb l’aplicació de la metodologia del treball per projectes; anem diversificant el tipus d’agrupament dels alumnes; vetllem per la cura de l’entorn i els materials d’aprenentatge; desitgem la implicació de les famílies en les comissions, la Jornada del Bricolatge, el Projecte de Famílies a l’escola…

Aquest any el canvi més significatiu serà la implementació d’una nova metodologia de treball als cursos de 3r, 4t, 5è i 6è: els “Calaixos interactius” i les “Propostes de Treball”. D’aquesta manera aconseguirem que la verticalitat del canvi que vam iniciar fa 3 anys als cursos d’Educació Infantil arribi a tota la Primària.

Us donem la benvinguda i us desitgem un molt bon curs!

Equip Educatiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *