Visitem la llibreria El Genet Blau

Una de les activitats que formen part del nostre projecte de Biblioteca és conèixer el nostre entorn i per això divendres el cicle inicial vam visitar la llibreria El Genet Blau de Lleida.

Vam fer un treball previ a l’aula per decidir en parelles quins llibres ens agradarien tenir a la nostra biblioteca.

Quan vam arribar a la llibreria la Marina ens va explicar com s’organitza l’espai per trobar els llibres per als més petits/es, els àlbums il·lustrats, els còmics, els manga, els de personatges, els de coneixement i els narratius de la nostra edat. A més, li vam fer preguntes i ens va ajudar a trobar el nostre tresor.

Per parelles vam buscar i trobar llibres de tot tipus: de fantasmes, d’oficis, d’Egipte, de la Prehistòria, d’animals, de l’espai, de por i misteri, de youtubers, de monstres, de futbol, de personatges, de tardor, de Nadal, clàssics, atles i còmics. I convençuts i convençudes li vam donar a la llibretera per comprar-lo i endur-nos-el a l’escola.

Ens ha agradat poder triar, remenar i conèixer aquest espai tan bonic ple de llibres i històries.

A l’escola hem vist tots els llibres que hem comprat i els portarem a la bibliotecària per poder-los tenir ben organitzats i trobar-los fàcilment.

Ara toca visitar la nostra biblioteca i agafar en préstec qualsevol llibre i gaudir de la lectura.

Som-hi lectors i lectores!