Agenda 21 ESCOLAR: Càmera i Acció

CÀMERA I ACCIÓ US PRESENTA:

Ja tenim aquí el recull dels vídeos que les famílies ens vau fer arribar per la nova edició de CÀMERA I ACCIÓ presentats pels nostres Agents 21 del cicle superior.

Estalvi energètic: La Valèria i l’Èrik ens ensenyen dues accions que ens ajudaran a estalviar energia i que son ben fàcils de fer.

El reciclatge: Aprenem de l’Alejandro, l’Arlet, la Sira, el Sergi, el Pol, la Núria, el Nel, la Júlia i la Sió per fer un bon reciclatge a casa.

La reutilització: La Júlia, l’Oriol, el Sergi i la Lucía ens donen idees per reutilitzar diferents materials.

Esperem que aquestes aportacions ens ajudin a fer un món més sostenible. Som-hi famílies!

CÀMERA I ACCIÓ PER UN MÓN MILLOR!!!

VÍDEO 4: La Mar de 4t i l’Ona de P5 ens expliquen com ho fan a casa per reutilitzar aigua.

VÍDEO 3: La Laia de P5 ha reduït totalment l’ús d’un plàstic.

VÍDEO 2: La Marta de 4t ens ensenya com podem reduir el consum de plàstic de les ampolles.

VÍDEO 1: L’Alba de 4t ens dona idees de com reutilitzar alguns objectes quotidians.

Benvinguts al canal!

Avui us presentem els Superagents 21. Estem molt il·lusionats. Esperem rebre moltes idees, consells i trucs per millorar dia a dia el nostre planeta.

Animeu-vos a participar en aquest projecte!

Comencem “CÀMERA I ACCIÓ”.

CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE EL PRIMER VÍDEO PRESENTACIÓ

Canal de vídeos mensual: “CÀMERA I ACCIÓ”, on famílies, mestres i alumnes expliquen estratègies per reciclar, reutilitzar i reduir.