Consell escolar

Unipersonals: Director:

Cap d’Estudis:

Secretària:

Ramon Corral López (P/E/C/L)

Juan Antonio Soler Vilanova (P)

Marta Broto Folguera (P/E)

Consell Escolar: Mestres: Àngels Mateu Masip

Àlex Maestro Torres (P)

Mabel Guiu Masot (E)

Gerard Navés Palou (C)

Rosa Aroles Roy (L)

Pares: Mònica Cardona Roca (E)

Fernando Castel Sanjuán (C)

Sílvia Butia Sirvent (AMPA) (L)

Sara Armengol Solsona (P)

Toñi Calero Suárez (L)

PAS: Joan Miranda López
Ajuntament: Mariama Sall Sall (E)

Comissions

(E) €conòmica (P) Permanent  (C) Convivència (L) Socialització Llibres
ED Ramon Ramon Ramon Ramon
Juan
Marta Marta
M Mònica Sara Fernando Toñi, Sílvia
P Gerard Raquel Àlex Anna, Mabel

El consell escolar és un òrgan de govern del centre format per l’equip directiu representants dels mestres, les famílies, l’ajuntament i el personal d’administració.

El consell escolar del centre es reuneix preceptivament una vegada al trimestre. Actua normalment en ple i es poden constituir comissions específiques d’estudi i informació.

Té com a funcions:

• Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions.
  • Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre.
  • Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del centre
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Si les famílies voleu fer arribar les vostres propostes, preguntes, suggeriments i/o comentaris als vostres representats del centre  podeu utilitzar el següent correu electrònic:

consell.escolar.ef@gmail.com