PREINSCRIPCIÓ 2020-2021. LA NOSTRA ESCOLA.

Aquest any, les circumstàncies ens han obligat a suspendre la jornada de portes obertes.
Durant la jornada fèiem una visita pels diferents ambients i espais de l’escola. Podíeu veure treballar els nostres alumnes en diferents tasques i activitats.
A continuació explicàvem el nostre projecte educatiu i finalment hi havia una roda d’intervencions per part de les famílies.
Aquest any us recomanem que visiteu la pàgina web de la escola i el nostre compte d’instagram. Trobareu tot un recull d’activitats que us donaran una idea general de com som i com treballem.

A més, us recomanem que doneu un cop d’ull al nostre projecte educatiu.

PROJECTE EDUCATIU

També us convidem a veure el següent vídeo com a evidència del procés de canvi i transformació educativa que estem portant a terme a l’escola des del curs 2016-2017.
Hi podreu veure imatges de diverses metodologies implementades, alhora que escoltareu com hem desenvolupat el projecte d’innovació, tant pel que fa a les pràctiques educatives com a la fonamentació teòrica.
Tots tres projectes, juntament amb la formació i la reflexió conjunta del claustre, ens han permès dur a terme el nostre projecte “Repensem l’escola, impulsem el canvi”, amb l’objectiu de millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge dels nostres alumnes.
Aquest vídeo ha estat possible gràcies als Serveis Audiovisuals de la UAB, que ens han donat la possibilitat de difondre la transformació realitzada.

I per últim què us sembla mirar el nostre dia a dia a través de les imatges del nostre instagram?

US ESPEREM AL JUNCADELLA!