CINEMA JUNCADELLA: una escola de cine 🎥🍿

La catifa vermella va arribar al Juncadella per tal d’inaugurar la setmana del projecte del Cinema 🎥🎞️🍿

Durant aquesta setmana l’alumnat ha gaudit amb els altres companys i companyes de cicle:

🔹Al cicle superior vam realitzar una gimcana molt engrescadora, per aprendre sobre diversos aspectes del cinema mitjançant jocs i proves. Tot seguit es van convertir en professionals del tema: van escriure crítiques de pel·lícules i guions de curmetratges que després van filmar, van crear-ne cartells i van investigar sobre la història del cinema.

🔹Al cicle mitjà han fet diverses activitats: han construït un zoòtrop!! (joguina òptica que crea la il·lusió de moviment, a partir d’una seqüència d’imatges estàtiques); han escoltat bandes sonores i els seus ritmogrames; han fet jocs de pistes i emojis sobre pel·lícules; i han treballat i filmat escenes de cinema mut!! 🤫🤐

🔹Al cicle inicial: hem fet i un viatge a la història del cinema començant per ombres xineses, construint un taumàtrop, fent mímica… i fins i tot hem fet d’actors i actrius de cinema en blanc i negre! També hem fet un concurs de bandes sonores i hem dissenyat cartells de pel·lícules.

🔹Al cicle d’educació infantil vam començar parlant de totes les cosetes que sabíem del cinema per després veure la seva evolució, des del cinema mut i en blanc i negre (Chaplin) fins a l’actualitat. Es va treballar el vocabulari més important amb jocs i tallers i van gaudir molt amb la realització de diferents activitats plàstiques per decorar el passadís.

Per últim, les aules es van transformar en sales de cinema i cada classe o cicle va visionar una pel·lícula, amb crispetes incloses 🍿🤩.

En definitiva, ha estat una experiència de cine!!!! 🎦

#emilijuncadella #projecteescola #totsjuntsfemescola #cinemajuncadella