La nostra escola compta amb una llarga i arrelada tradició pedagògica al barri.
La seva última etapa com a centre educatiu es va iniciar l’octubre de 1939, però sembla que durant la Segona República ja funcionava com a escola amb el nom de Pi i Margall.
Durant aquestes sis dècades d’activitat docent han passat per les nostres aules diverses generacions d’alumnes que encara, avui dia, ens continuen confiant els seus fills i, fins i tot, nets.

En un període tan dilatat de temps l’Emili Juncadella ha viscut canvis polítics, socials i educatius de tota mena. Aquests canvis ens han obligat a una constant renovació pedagògica que amb l’esforç de tot l’equip de mestres ha convertit la nostra escola en un centre modern i adaptat a les noves tecnologies i reptes del segle XXI.

Us convidem a veure el següent vídeo com a evidència del procés de canvi i transformació educativa que estem portant a terme a l’escola des del curs 2016-2017 i d’altres que durant aquests anys s’han fet per recollir el tarannà de la nostra escola.
Hi podreu veure imatges de diverses metodologies implementades, alhora que escoltareu com hem desenvolupat el projecte d’innovació, tant pel que fa a les pràctiques educatives com a la fonamentació teòrica.
Aquest vídeo ha estat possible gràcies als Serveis Audiovisuals de la UAB, que ens han donat la possibilitat de difondre la transformació realitzada.

A SONG FOR JUNCADELLA