COMUNICAT FINAL DE TRIMESTRE

Benvolgudes mares i benvolguts pares:

Us recordem que dilluns 21 de desembre, és l’últim dia de classe del primer trimestre.

Els/les alumnes d’Educació Infantil que no es queden al menjador sortiran a les 13:00 hores.

Els/les alumnes d’Educació Primària que no es queden a menjador sortiran a les 13:00 hores

Tots els alumnes de menjador (tant d’Infantil com de Primària) sortiran a les 15 hores (US PREGUEM MÀXIMA PUNTUALITAT EN LA RECOLLIDA DELS NEN/ES)

A LA TARDA (DESPRÉS DE LES 15 HORES) NO HI HAURÀ SERVEI DE GUARDERIA NI ACTIVITATS D’EXTRAESCOLARS

El dia de reinici de classes serà el dilluns 11 de gener de 2021

Aprofitem aquestes línies per desitjar-vos a tots i totes, en nom de tot el claustre de professors i de la resta de personal de l’escola, unes Bones Festes i mantenir l’esperança que l’any vinent sigui per a tots un any de pau, felicitat i de molta salut.

Rebeu una cordial salutació