R de… Reciclar!

Cuidem el planeta ?❤

♻️R DE… RECICLAR♻️

L’aire, que ens dona la vida, cada vegada ens la pren més a causa de la contaminació. 9 de cada 10 persones respirem aire contaminat. Si adoptem la cultura de la “R”, com per exemple, reciclant, podrem reduir les emissions de gasos a l’atmosfera. Per cada 6 llaunes o ampolles de plàstic que reciclem contrarestem la contaminació de 10 minuts del tub d’escapament d’un vehicle.

En dipositar els residus als contenidors, ens hem d’assegurar de fer-ho correctament. Si els barregem, malmetem l’esforç d’altres persones. Perquè cada vegada que un residu acaba en un contenidor equivocat, el procés de reciclatge es paralitza.

A l’escola des de fa molts anys intentem reciclar el màxim possible i durant aquest mes farem un recordatori per seguir insistint en la importància del reciclatge:

? Tenim contenidors per als papers i per als envasos a les aules i als passadissos.

? Al pati portem capses per separar la matèria orgànica, els envasos i els papers.

? També reciclem els cartutxos de tinta, tòner i altres materials informàtics.

? Hem fet alguns tallers amb l’Aula Ambiental de Sant Andreu i altres activitats escolars per aprendre la correcta separació dels residus.

I vosaltres, recicleu? ♻️

#cuidemelplaneta