PORTES OBERTES CURS 2022-2023

Aquest any la preinscripció pel curs 2022-2023 es farà del 7 al 21 de març ambdós inclosos. Per aquest motiu el pròxim 3 de març farem la jornada de Portes Obertes del Juncadella.

El primer torn serà de 17 a 17.45 hores i un cop omplert es donarà hora per al segon torn de 18 a 18.45 hores.

La sessió constarà d’una breu explicació del nostre Projecte Educatiu i d’una visita pels espais del centre.

Per assistir-hi cal demanar hora a l’escola, sigui per telèfon (933518304) o per correu electrònic (a8002290@xtec.cat).

Si voleu conèixer-nos una mica més, doneu una ullada a la pàgina web i al nostre Instagram @emilijuncadella.

Aprofitem per convidar-vos a veure el següent vídeo com a evidència del procés de canvi i transformació educativa que estem portant a terme a l’escola des del curs 2016-2017.

Hi podreu veure imatges de diverses metodologies implementades alhora que escoltareu com hem desenvolupat el projecte d’innovació, tant pel que fa a les pràctiques educatives com a la fonamentació teòrica.

Aquest projecte va començar amb els programes “Eines per al canvi educatiu” i “Xarxes per al canvi”, que ens van orientar en la seva implementació. També participem en el grup de recerca “Pràctiques educatives basades en evidències” de la UAB, que ens ha aportat un enfocament científic.

Tots tres projectes, juntament amb la formació i la reflexió conjunta del claustre, ens han permès dur a terme el nostre projecte “Repensem l’escola, impulsem el canvi”, amb l’objectiu de millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge dels nostres alumnes.

Aquest vídeo ha estat possible gràcies als Serveis Audiovisuals de la UAB, que ens han donat la possibilitat de difondre la transformació realitzada.
Ens fa molta il·lusió compartir-lo amb vosaltres, famílies i alumnes, com a elements indispensables de la comunitat educativa. #TOTSJUNTSFEMESCOLA #EMILIJUNCADELLA

Volem compartir amb vosaltres un petit recull de fotos sobre algunes propostes i jocs que duem a terme en el nostre dia a l’aula. Esperem que us agradin!

En els vídeos següents podeu veure un resum de les activitats que s’han dut a terme durant el primer  trimestre, tot tenint en compte que el fet de la pandèmia ha fet replantejar algunes de les activitats. Esperem que el curs vinent tornem a la normalitat!

P-3

P-4