PORTES OBERTES 2021

Benvolgudes famílies:

Donada l’actual i, previsiblement futura situació pandèmica, a la nostra escola atendrem les famílies interessades de manera individualitzada, modalitat que, per altra banda, ens permetrà mantenir un primer contacte més proper entre família i escola.

Podeu trobar  a la pàgina web de l’escola el nostre projecte educatiu, vídeos i els blocs dels diferents cicles que formen la nostra comunitat educativa. Us recomanen seguir-nos a Instagram (@emilijuncadella), on podreu veure moltes de les activitats diàries que es realitzen a l’escola i si voleu veure les activitats organitzades per l’Ampa de l’escola entreu al seu Instagram @ampaemilijuncadella i al seu bloc: https://ampaemilijuncadella.wordpress.com.

Per últim, us convidem a veure el següent vídeo com a evidència del procés de canvi i transformació educativa que estem portant a terme a l’escola des del curs 2016-2017.

Hi podreu veure imatges de diverses metodologies implementades, alhora que escoltareu com hem desenvolupat el projecte d’innovació, tant pel que fa a les pràctiques educatives com a la fonamentació teòrica.

Aquest vídeo ha estat possible gràcies als Serveis Audiovisuals de la UAB, que ens han donat la possibilitat de difondre la transformació realitzada.

Restem a la vostra disposició per concertar una entrevista individualitzada quan ho creieu oportú. L’únic que heu de fer és trucar al telèfon de l’escola o mitjançant l’adreça de correu electrònic del nostre centre. Estarem encantats d’atendre-us.