JA HA ARRIBAT EL CARNAVAL AL JUNCADELLA!

Avui divendres, dia 18 de febrer, hem tingut una visita molt esperada: el Rei Carnestoltes!

Com cada any ens ve a visitar i durant uns dies l’escola s’omple de disfresses, guarniments, disbauxa…

I com no podia ser d’altra manera, els alumnes de sisè han estat preparant el pregó d’aquest rei tan especial.

A causa de la pandèmia, encara no celebrem la festa com ho fèiem abans, però les ganes de gresca les tenim igual.

Aquí teniu el vídeo de l’arribada del Rei Carnestoltes i el Pregó que s’han preparat els nostres alumnes.

Ah i llegiu quines ordres ens ha fet arribar perquè de dilluns a dijous les heu de complir, TOTES, TOTES!

VISCA EL REI CARNESTOLTES, EL REI DELS POCA-SOLTES!

La classe de la Tribu Màgica de la Pau us presenta el pregó de Carnaval d’enguany a ritme de rap.

ORDRES DEL REI CARNESTOLTES

1. Dafnah

Muchísimas gracias! Nos ha encantado el Pregón! Nos da mucha pena dejar el cole y ha sido muy emocionante verlos crecer durante éstos 9 años! Gracias por todo!!!