INFORMACIÓ MENJADOR 2020-2021

MENJADOR ESCOLA EMILI JUNCADELLA           CURS: 2020-2021

Benvolguts pares/mares:

Ens plau adreçar-nos a vostès per notificar-los el dia d’inici del servei de menjador, els preus per aquest curs, condicions de pagament i algunes normes generals.

Per al curs 2020-2021 l’empresa encarregada del servei de menjador de l’escola serà: CANTÁBRICO – DIVERTALIA.

El servei de menjador començarà el dia  14 DE SETEMBRE DE 2020.

PREU ALUMNES FIXES:  6.33 €/dia

PREU ALUMNES EVENTUALS: 6.96 €/dia

La quota mensual és el resultat de multiplicar els dies lectius per el preu dia.

Si volen que el seu fill/a es quedi a menjador en la modalitat de fixa, cal omplir la  butlleta d’inscripció adjunta i retornar-la els dies:

SETEMBRE
Dimarts 1 Dimecres 2 Dijous 3 Divendres 4 Dilluns 7

P-4

1r

3r

P-3

P-5

2n

4t

P-3

Els dies 8, 9 i 10 de setembre de 10 a 13 hores a la Sra. Gemma ( coordinadora de menjador) estarà al vostre servei per qualsevol dubte. Us recordem que heu de venir amb mascareta i mantenir les distàncies de seguretat.

FORMES DE PAGAMENT (Alumnes fixes)

Domiciliació bancària:

La domiciliació dels rebuts es farà del 1 al 5 del mes en curs, (excepte setembre que serà aproximadament a meitat de mes).

La devolució del rebut d’un mes, impossibilita la utilització del servei de menjador el mes següent. Un cop abonat aquest rebut, més les despeses de devolució ( 6 € per rebut ) es podrà tornar a incorporar al menjador.

Ingrés bancari(3 modalitats)

Cada primer de mes els nens/es rebran, juntament amb el menú, un full amb l’import a ingressar. L’ingrés s’ha de fer al banc Sabadell dins dels primers 5 dies del mes.

Un cop fet l’ingrés s’ha de donar el comprovant de pagament a la Sra. Gemma (coordinadora de menjador).

Si arriba el dia 15 i no s’ha fet efectiu, l’alumne no podrà utilitzar el servei de menjador fins haver liquidat el deute.

Les famílies que pagueu al banc heu de tenir en compte les següents dades:

Entitat: BANC DE SABADELL

IBAN: ES34 0081 1652 4900 0103 0609

1)Per Transferència.

2) Pagament al propi caixer automàtic de Banc Sabadell:

Funcionament: Introduïu al caixer automàtic de Banc Sabadell la vostra llibreta o targeta (pot

ser de qualsevol altra entitat) Marqueu l’opció   “+operacions” i a continuació “pagaments a

tercers”. Introduïu el vostre codi PIN i tot seguit el codi de l’escola 996 i l’import a pagar.

Després de tot això cliqueu “acceptar”. Seguidament poseu el nom, cognoms i curs de l’alumne

usuari del menjador. El caixer us donarà un comprovant que heu de portar a la coordinadora de

menjador Sra. Gemma. Aquest servei no té comissió.

3) En finestreta: (amb una comissió de 2 € per pagament)

DEVOLUCIONS PER ABSÈNCIES (Alumnes fixes)

Les absències (sempre que hagin estat comunicades a la coordinadora abans de les 13:00 h. del dia anterior)  seran descomptades en el rebut del mes següent a raó de  3 €/dia  (valor del menú), la diferència fins als 6.33 €, correspon a monitoratge i despeses generals.

Les absències del mes de juny es retornaran a final de mes, per transferència bancària.

BEQUES I AJUTS (Alumnes fixes)

Els alumnes poden sol·licitar beques de la Generalitat o ajuts dels assistents socials.

És condició indispensable que l’alumne sigui usuari del menjador durant tot el curs.

Fins que no tinguin concedit l’ajut, han d’abonar les quotes com la resta d’alumnes. Un cop siguin beneficiaris , es faran els càlculs pertinents per tal de regularitzar la nova quota.

Els alumnes becats no tenen dret a devolució per absències.

ALUMNES EVENTUALS

Els nens/es que es quedin al menjador amb caràcter eventual, hauran de comunicar-ho a la coordinadora del menjador, el dia anterior a les 9 hores del matí i abonar l’import en aquell moment. En cas de no fer ús l’endemà del servei de menjador, es cobrarà el preu del menú         (3 €/dia), la diferència fins a 6.96 € es retornarà en efectiu.

AL·LÈRGIES

S’adjunta una fitxa mèdica, només s’ha de omplir en aquells casos que el nen/a pateixi una al·lèrgia o contraindicació alimentaria, adjuntant el corresponent certificat mèdic.

NORMES GENERALS

Els dies d’excursió, els alumnes fixes de menjador, rebran una bossa de picnic. Si no el volen, han d’avisar 3 dies abans per escrit. Els alumnes amb al·lèrgies o dietes especials s’han de portar el dinar de casa.

Els alumnes de menjador, no poden sortir al carrer. Si  algun alumne fixe, ha de sortir de l’escola dins l’horari de menjador, és imprescindible una nota signada pels pares.

Ni CANTÁBRICO – DIVERTALIA, ni l’escola es fan responsables dels objectes personals que els alumnes utilitzin durant el temps del migdia, com mòbils, consoles i altres aparells electrònics, per tant no s’han de portar.

Aquestes normes són d’obligat compliment per fer ús del servei de menjador.

Agraïm la seva col·laboració i aprofitem l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment.

BUTLLETA D’INSCRIPCIÓ/ FITXA MÈDICA