FINAL DE CURS 2021

Aquest ha estat un curs molt diferent, estrany i a vegades fins i tot dur, però ja hem acabat i tots-es estem molt contents per la feina feta.

Ara, que és moment del festival de final de curs i de les graduacions, trobem molt a faltar estar tots-es junts.

Esperem que el curs vinent sigui el més normal possible i tornem a fer el Festival del Juncadella!

Des de l’escola us volem fer arribar un altre acomiadament de curs, diferent, però fet amb moltes ganes i il·lusió. Nens i nenes, mestres, personal de centre, pares i mares, Ampa, hem estat treballant perquè aquest curs acabi de la millor manera possible, amb gresca i ballaruca.

Ens tornem a veure al Juncadella al setembre. Bon estiu!

FESTIVAL DE FINAL DE CURS

GRADUACIÓ DE SISÈ

GRADUACIÓ DE P-5

ELS BAILONGUIS