Pensant en el Delta de l’Ebre

L’alumnat de sisè ja han començat a treballar de valent pel seu viatge de final de curs al Delta de l’Ebre, aquest passat cap de setmana han estat fent parada a les fires de la comarca.

També han estat pensant i ideant com podrien fer el seu calendari pel proper any i el resultat ha estat molt creatiu.

Moltes gràcies a TOTES per la vostra COL·LABORACIÓ!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut