Aquest curs, a la comunitat de mitjans, ha nascut un projecte molt especial: Ràdio Vinyet, una proposta educativa que convida els infants a explorar diferents formes d’expressió escrita… i sonora!
L’activitat gira entorn de la creació de textos —poemes, receptes, narracions, notícies, entrevistes…— i culmina amb la gravació dels textos a la nova ràdio escolar, estrenada aquest any al centre.
“La ràdio ens emociona”, comenten alguns infants. “Ens agrada escoltar les nostres veus i compartir allò que hem escrit amb tothom”. I és que més enllà de l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, aquest espai fomenta la confiança, la creativitat i el treball cooperatiu. Un projecte innovador que combina escriptura, oralitat i emoció davant el micròfon.
Aquesta ràdio, pensada exclusivament per a l’alumnat de mitjans, ha esdevingut una eina motivadora i molt estimada per tots els infants.
Així doncs, sense més dilacions, us presentem el nostre primer programa!
Benvingudes i benvinguts a Ràdio Vinyet, la ràdio de tothom.


