Què entenem per sexualitat?

Els unicorns ens hem apropat al món de la sexualitat. Hem intentat definir aquest concepte tan ampli a partir d’una activitat en petits grups de treball.
D’aquesta manera, els infants han pogut adonar-se que el terme sexualitat comprèn diverses dimensions d’una persona que molts d’ells desconeixien:… Llegeix més»

Moments musicals

Aquest matí hem tingut un petit contacte amb varis instruments de percussió i un de vent.
La música ens ajuda a desenvolupar la capacitat d’escoltar i de discriminar els sons, però també ens permet relacionar-nos amb els altres i ens ajuda a expressar… Llegeix més»

– V I N C L E S –

El vincle d’un col·lectiu sorgeix del dia a dia, del respecte, l’admiració, l’ajuda, l’escolta; del compartir, del gaudir de forma conjunta. Descobrir. Avançar plegats; de la mà. Fent camí dia a dia.    – Grans C –

Menorca 2018