PROPOSTA DE LES ESCOLES VERDES PEL 5 DE JUNY, DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El 5 de juny és el dia del Medi Ambient i us enviem una acció conjunta per a realitzar entre totes les Escoles Verdes, la XESC(Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya) i ESenRED (Escuelas en Red – xarxa d’escoles sostenibles d’Espanya).

Publicación1 ALUMNAT

Cada alumne redacta (una paraula, una frase) alguna cosa que ha fet durant aquestes setmanes de confinament i que són positives pel planeta (la vacuna) i la il·lustra en una cartolina o paper. Es fa una fotografia amb la seva proposta de “vacuna” i l’envia per correu electrònic a la persona coordinadora de Centre que vosaltres escolliu.

Publicación2 CENTRE ESCOLAR

Cada centre haurà de realitzar dues tasques:

A. D’una banda, realitzarà un collage de totes les vacunes dels alumnes de Centre. Pot utilitzar-la per difondre en xarxes, compartir entre la comunitat educativa, etc.

B. D’altra banda, la Comissió Ambiental escollirà, entre les aportacions dels alumnes i les alumnes del seu centre, la vacuna que li sembla més interessant per sortir de la crisi ambiental. Per a això ha de seguir els següents criteris:
1. Atén a la crisi climàtica i ajuda a resoldre-la.

2. És positiva, resol de cara a el futur.

3. És factible d’aplicar per part dels i les estudiants.

4. No deixa ningú enrere i contempla l’equitat i la justícia.

Esperem que us animeu a participar! Ja que entre tot@s podem aconseguir un canvi!!!

ENVIEU LES VOSTRES FOTOS O VACUNES  AL CORREU

turonetmediambient@gmail.com

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *