PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA

PREINSCRIPCIÓ DEL 13 AL 24 D’ABRIL

JA PODEU TRUCAR DEMANANT HORA : 937213018

INFORMACIÓ DELS TRÀMITS :

DOCUMENTACIÓ PER LA PREINSCRIPCIÓ

1. A) Documentació identificativa (s’ha de presentar en tots els casos)
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne en cas que en tingui
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual). Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.
  • De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers es poden acreditar amb el document d’identitat, el passaport o el llibre de família del país d’origen.
  1. B) Documentació acreditativa del criteri o els criteris de prioritat (s’ha de presentar només per al criteri o els criteris de prioritat al·legats a la sol·licitud de preinscripció :Proximitat al centre, renda mínima, discapacitat, malaltia crònica o fill d’exlumnes )
  • Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència o el NIE, certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.
  • Quan per aquest criteri es consideri el domicili del lloc de treball, còpia del contracte laboral o d’un certificat emès a aquest efecte per l’empresa. En el cas de treballadors en el règim d’autònoms, es té en compte el domicili acreditat a l’Agència Tributària
  • Documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció.
  • Original i fotocòpia del certificat de discapacitat de la persona que al·legui aquesta condició, emès pel Departament de Benestar Social i Família.
  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental
  • Informe emès per un metge o metgessa del sistema públic de salut o certificat mèdic oficial en què s’indiqui expressament que l’alumne té diagnosticada una malaltia crònica que afecta el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic, inclosos els celíacs, i s’hi especifiqui de quina malaltia es tracta.
  • La persona escolaritzada en el centre per al qual es presenta la sol·licitud ha de facilitar al centre les seves dades perquè aquest pugui comprovar la seva condició d’exalumne del Centre .

PER LA MATRÍCULA- JUNY

• 2 FOTOS DE CARNET
  • Documents del sobre que us donarem al fer la preinscripció omplerts amb les dades que s’hi demanen
  • Carnet de vacunes