A l’aula d’I3 continuem avançant en el projecte del nom de la classe, El mar, i aquesta setmana hem dut a terme una proposta sensorial per apropar aquest entorn tan especial als infants.
L’activitat ha consistit a experimentar el mar a través de diferents materials i textures, afavorint l’exploració lliure i el joc manipulatiu.
Hem preparat diferents espais dins l’aula. En una taula, els infants han pogut tocar i jugar amb arròs tenyit de blau i blanc, recreant els colors del mar. En una altra, han experimentat amb plastilina blava, així com amb sorra cinètica i aigua tenyida amb pintura blava, descobrint sensacions diverses com la suavitat, la humitat o la possibilitat de modelar.
A més, a cada racó hi havia diferents animals marins perquè els infants poguessin observar-los, manipular-los i començar a identificar-los, fomentant la curiositat i el llenguatge. Durant tota l’activitat, els infants han gaudit molt, mostrant interès, sorpresa i moltes ganes d’explorar.
Ha estat una experiència molt enriquidora que els ha permès viure el mar de moltes maneres diferents, a través dels sentits, el joc i la descoberta, tot aprenent mentre gaudien de l’activitat.


