Al mes de maig, l’alumnat de 2n vam visitar les instal·lacions de la Policia Local de Montcada i Reixac. Vam anar caminant des de l’escola fins al polígon de la Ferreria que és on es troba l’edifici.
Teníem moltes ganes de conèixer com és per dins la policia i si seria possible veure algun tipus de vehicle que utilitzen cada dia.
En van rebre dos policies que ens van ensenyar totes les instal·lacions com les sales per preparar-se abans de sortir, el gimnàs per posar-se en forma i una sala on vam poder veure un petit vídeo i fer-li preguntes als agents de policia.
La part que més ens va agradar va ser la garjola, que vam tenir la sort de veure-la per dins i sobretot vam poder pujar a les motos que porten diàriament per Montcada! Va ser molt divertit tocar el clàxon i posar els llums de la moto. Quin dia tan divertit! (Si voleu veure més fotografies cliqueu a la següent notícia i veureu a tot l’alumnat).



