Taller de contes: “Sensibilització del fet migratori a les escoles”

Gràcies al “Projecte  de  sensibilització del fet migratori a escoles de zones rurals”; divendres vam poder gaudir i aprendre escoltant contes amb la Txell Morera.

El projecte pretén apropar el fet migratori a l’alumnat de les escoles de zones rurals, i explicar la multiculturalitat com una oportunitat d’expressar-nos i conèixer-nos mútuament, d’intercanviar experiències, coneixements i valors.

El present projecte des d’un enfocament multidisciplinari proposa treballar la sensibilització del fet migratori de l’alumnat a través de diferents activitats educatives. Entre aquestes activitats, els CONTES, en ells històries de personatges ficticis que s’aproximen als nens per donar-los a conèixer i fer-los valorar que:

Tots podem aprendre de la diferència i que la diferència en ensenya i ens enriqueix

Els contes que ens va explicar la Txell ens van agradar molt i no ens van deixar indiferents.

Si teniu l’oportunitat de llegir-los segur que us agradaran molt i, de ben segur que us faran reflexionar.  Aquí us deixem els títols: “Orelles de papallona”, “Per quatre cantonades de no-res”, “Em dic Yonn” i “Neda que neda”.