Apadrinem el nostre patrimoni

Aquest programa es basa en la idea de l’apadrinament d’un  element patrimonial per part del centre educatiu. La qual cosa  comporta donar-li valor i aprofundir en el seu coneixement des del punt de vista cultural i, alhora, fer que aquest coneixement sigui socialment rellevant, és a dir, que arribi a la pròpia comunitat i a l’entorn de l’escola.

Els objectius del Programa d’Apadrinem el nostre patrimoni són els següents:

• Afavorir la implicació de l’alumnat a partir d’una proposta didàctica dissenyada amb els criteris de significativitat, comunicació, acció i projecció del model competencial orientador.
  • Promoure el coneixement del patrimoni més proper al centre educatiu.
  • Projectar el coneixement adquirit per l’alumnat sobre l’element patrimonial a la pròpia comunitat i a l’entorn.

Aquest curs 2020- 2021 hem decidit apadrinar, a més  de l’església de Sant Antoni Abad del nostre municipi, el Pou de la Vila i la Bassa Bona ja que formen part de la ruta dels Molins.