Qui som?

L’escola “Els Set Focs” de Bellaguarda  conjuntament amb l’escola “Vallmajor” de Bovera i l’escola de La Granadella formen la ZER Elaia a la comarca de les Garrigues.

El curs 2016-17, la nostra escola va passar a ser unitària, amb una sola mestra tutora.

Aquest curs 2020-21 tenim una aula multinivell amb 11 alumnes que pertanyen als cursos següents:

• EDUCACIÓ INFANTIL: P3: 3 alumnes
                                    • CICLE INICIAL: 1r: dos alumnes; 2n: 1 alumna
                                    • CICLE MITJÀ: 3r: dues alumnes
                                    • CICLE SUPERIOR: : tres alumnes

Un dels aspectes destacats de les ZER és que la seva organització pedagògica afavoreix l’ús d’estratègies didàctiques innovadores i inclusives.

Algunes de les claus que permeten aquest èxit són, entre d’altres, el treball de grups multinivell; la proximitat dels alumnes, mestres, família i poble en contacte continuat i l’ambient de treball relacionat amb la natura i l’entorn més proper…i, sobretot, estimar la nostra feina i cadascun dels i les nostres alumnes respectant la seva manera de ser i potenciant totes les seves capacitats per a que esdevinguin la millor versió d’elles i ells mateixes/os.

Aquest curs 2022-23, l’escola acull el primer cicle d’educació infantil, alumnat d’un i dos anys.

• EDUCACIÓ INFANTIL:
    • PRIMER CICLE: