La Fada dels contes i el Follet dels llibres

Avui us presentem la “Fada dels contes“: una petita fada molt curiosa  a qui li encanta remenar i ficar el nas entre contes. Sempre que pot es cola a les biblioteques, a les llibreries o a alguna que altra casa per descobrir un nou conte per explicar i portar a l’escola. Si la voleu conèixer tan sols és necessari cridar-la per recomanar-li un conte, de ben segur que llavors us la trobeu mirant i remenant.

La Fada té un bon amic amb qui comparteix la seva gran passió pels contes i la lectura:  el Follet dels contes! A ell també li agrada triar i remenar a les biblioteques, a les llibreries i  també s’atreveix amb les noves tecnologies cercant les recomanacions de la xarxa, escoltant els  booktubers… A ell també li agrada molt cercar novetats i llibres que creu que us poden interessar.

Avui la Fada ens ha portat un nou conte: “El drac Zog” de Julia Donaldson i Alex Scheffler la  fantàstica i màgica  història d’uns dracs que van a l’escola per aprendre a volar, a treure foc pels queixals, a raptar princeses… El protagonista, el Zog, no se’n surt massa bé, però va superant els entrebancs que li sorgeixen gràcies a l’ajuda d’una princesa que el socorre i l’ajuda a aconseguir la medalla al millor drac de la classe.

El Follet ens ha portat un llibre força interessant de SHEDDAD KAID-SALAH FERRÓN , EDUARD ALTARRIBA  titulat “Microbis“: Un llibre per aprendre  la importància dels Microbis, imprescindibles per a la vida i també els causants de malalties, com aquesta tant famosa que ara mateix està entre nosaltres.