EL GUST PER LA LECTURA: “Donem vida a la lectura”

Aquest curs l’alumnat de primària participa a la XXIX edició del concurs “Gust per la lectura” en diferents categories però amb modalitat comú: l’autora TINA VALLÈS.

L’alumnat de cicle inicial hi participa en la categoria A, modalitat A2. Per fer el treball final han llegit, treballat i  gaudit amb  “La marieta sense taques” de TINA VALLÈS i il·lustrat per  Joan Negrescolor.

Després d’una nit molt ventosa, la protagonista d’aquesta bonica història es lleva i se sent estranya, s’acosta a un toll i s’hi veu reflectida:  SORPRESA, no té taques!! Així que decideix anar-les a buscar. Un relat que ens ha agradat i que ens ha mantingut amb ganes de seguir llegint. Quina satisfacció que davant dels problemes puguem ajudar i fer feliç als altres i, alhora, a nosaltres mateixos.

Els tres alumnes de primer de l’escola son els autèntics protagonistes d’aquest treball final que han anomenat: “DONEM VIDA A LA LECTURA” en el què han volgut representar la història de la marieta Enriqueta. Ells n’han dibuixat els protagonistes, han creat l’escena i donen veu als personatges. Desitgem que us agradi i el gaudiu: