Dia Universal dels Drets dels Infants

A l’Escola, ja fa dies que parlem dels drets i els deures dels Infants, i avui hem celebrat el Dia Universal dels Drets dels Infants, que es commemora cada 20 de novembre per reivindicar i prendre consciència que tots els infants del món tenen drets simplement pel fet d’haver nascut.

És per això, que els Infants de l’Escola Els Set Focs hem volgut donar visibilitat i veu, i després de conversar sobre aquest dret que tenim totes les nenes i els nens del món, hem format un cor amb pedretes de colors escrites amb paraules boniques, per recordar la situació en què viuen encara molts infants i desitjar que això s’acabi.