DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Quan parlem de l’amor, l’empatia, el respecte, l’amistat, la tolerància, la felicitat, la igualtat, la justícia… estem fent referència a valors que cada dia es treballen a les escoles.

Avui, a partir d’un àlbum il·lustrat titulat “La coleccionista de la palabras”, de Sonja Wimmer, hem pogut veure que hi ha paraules que ens omplen el cor, que ens fan sentir bé i que ens fiquen feliços, però pel contrari, també hi ha paraules lletges, que no ens agraden, i que fan encongir el cor. Aquestes últimes paraules, les hem tornat a la maleta, a la nostra escola no són ben rebudes i al nostre cor tampoc. Però, en canvi, les paraules boniques ens les hem quedat, les hem decorat i a la tarda hem anat a penjar-les a l’olivera de davant de l’escola. Volem donar visibilitat a aquestes paraules i recordar-les a tothom cada dia.

Finalment, els infants de l’escola han preparat un recital de poemes pel dia de la Pau.