Certamen de lectura en veu alta 2023

Veualta Logo

Avui dues nenes de l’escola han participat, juntament amb altres nenes i nens de la ZER,  a la Fase Semifinal del certamen de lectura en Veu Alta que s’ha realitzar a la sala Maria Lois de les Borges Blanques. Ha estat una experiència excel·lent i ambdues han fet una molt bona lectura.

Moltes felicitats Ana Amelia i Mariona!

Estem convençudes que com ens diuen al projecte “VeuAlta”: “la lectura compartida en veu alta comporta implicacions emocionals, socials i d’adquisició de coneixements que potencien i consoliden aspectes cognitius claus per a la infantesa, l’adolescència, la joventut i l’edat adulta”. Clica a la imatge si vols escoltar i gaudir amb les nostres lectores: