APILO 2019

Dimecres 5 de juny, els alumnes de l’escola  vam anar a recollir el premi de “més piles per alumne” a l’escola Marinada de Vilanova de Bellpuig. Allí vam poder gaudir d’una jornada festiva i alhora reivindicativa ja que coincidia amb el “Dia Mundial del Medi Ambient”.

A part del premi econòmic que ens van donar, ens en van donar un altre que ens va agradar moltíssim. Si voleu conèixer la història d’aquest jove amb un gran talent:

El Romà va llegir un escrit que havíem preparat entre tots i que us deixem aquí:

Bon dia  a tots i totes; autoritats, mestres, nens i nenes;

Els alumnes de l’escola Els Set Focs de Bellaguarda estem molt contents de poder estar avui , Dia Mundial del Medi Ambient, aquí recollint aquest premi.

La nostra escola és molt petita, però per nosaltres és la més important i estimada. Aquests diners del premi ens ajudaran: a millorar el nostre pati, a realitzar tallers i sortides, a comprar jocs i a millorar la biblioteca,  entre altres coses.

Per tots nosaltres és molt important RECICLAR, però també ho són , REDUIR i REUTILITZAR per, així, preservar i millorar el medi ambient i el  nostre planeta i poder-ne gaudir.

Volem donar les gràcies als mestres i als nens i nenes de l’escola Marinada per acollir-nos a les seves instal·lacions  i a totes les entitats i persones que fan possible, des de fa 5 anys, el Premi Apilo XII. I també, molt especialment a les nostres famílies i a tots els veïns i veïnes de Bellaguarda, sense la seva gran ajuda, no ho hauríem aconseguit.

Moltes gràcies i us animem a continuar reciclant i disminuint els materials no reciclables.