32è PREMI LITERARI DE LES GARRIGUES

El passat diumenge 15 de maig es va celebrar a la Sala del cinema de Castelldans  el lliurament  del “32è Premi literari de Les Garrigues”. La nostra escola hi va tenir representació ja que  la Mariona va guanyar el 2n premi de la 1a categoria. Moltes felicitats  i a continuar gaudint de la lectura i l’escriptura de contes fantàstics!!

L’escola també ha obtingut premi de participació: tres fantàstics llibres que ens han agradat molt!!

Moltes gràcies a l’organització i a seguir encoratjant els nens i nenes a llegir i escriure.