Taller de Bioeconomia

Aquest dimecres 7 de febrer l’alumnat de Cicle Superior va participar en  el Taller d’iniciació a la Bioeconomia Circular, emmarcat dins de la II Setmana de la Transformació.

La ponent que va desenvolupar la sessió ens va explicar la Bioeconomia de base agropecuària a través de diversos exemples gràfics, posant èmfasi en la presa de consciència sobre la necessitat de preparar la societat catalana per al canvi cap aquest tipus d’economia.

Un cop realitzada, l’alumnat participant haurà d’elaborar un vídeo dels aprenentatges adquirits per veure de quina manera transmeten el concepte “bioeconomia” als seus companys/es i a la població en general.

A continuació us deixem amb un resum del taller…