Projecte emprenedors: “Bee Happy” de Juncosa

Dins del projecte FER.Cat, aquest any a l’escola hem volgut conèixer diferents emprenedors que tenim a la nostra comarca, Les Garrigues.

Divendres passat ens va visitar la Sílvia, una emprenedora de la comarca que ha dut a terme conjuntament amb el seu company el projecte “Bee Happy“. Aquest projecte és definit per ells mateixos com:

“un projecte apícola dedicat a la passió pel món de les abelles i a la producció de mel, on la qualitat, el respecte per la naturalesa i la sinèrgia amb el territori defineixen la nostra manera de viure’l”

La Sílvia ens va explicar el seu projecte: vam escoltar com d’una afició i d’un hobby en pot sorgir un negoci. I com un negoci pot ser, alhora,  una afició i un hobby.

Vam poder fer-li moltes  preguntes sobre les abelles i sobre el seu negoci  que ens va contestar molt amablement. I, també, ens va portar diferents tipus de mel que fan al seu obrador per poder-les tastar.

Però,  el més interessant i engrescador de tot és que el proper dia 14 de juny anirem a visitar “Bee Happy” a Juncosa.

Volem agrair  a la Sílvia la seva disponibilitat i amabilitat. Moltes gràcies!