PINTEM AMB EN JOAN TURU

En Joan Turu ha vingut a la nostra escola a realitzar un taller.

El primer dia ens va fer una primera part on ens va explicar la seva feina d’il·lustrador i vam poder-li fer les preguntes que havíem preparat.

Desprès vam fer una segona part on en Joan Turu ens va animar a dibuixar la frase que entre tots havíem pensat:

“Amb tu i amb amor, podem canviar el món”

Amb totes les nostres  idees i sumant-hi les seves, ens va fer una proposta pel mural. A la tarda va encaixar el mural a la paret.

Així acabava un primer dia de descobertes i  emocions.

El segon dia, divendres 18, ja ens vam vestir per agafar pinzells i pintura i començar a donar color al mural.

Per la tarda van venir el Manel i el Martí i també vam pintar un personatge.

Quan nosaltres vam acabar,  el Joan  es va encarregar  d’afegir ombres,  perfilar tots els personatges i encaixar-hi la frase.

Ja tenim el mural acabat!!

Ha estat una experiència inoblidable: hem après, hem pintat,  hem gaudit, hem conegut un il·lustrador genial i una persona fantàstica i tenim un mural a l’escola que ens defineix com a escola i que ens agrada moltíssim!!

Moltes gràcies a tots i totes els que ho han fet possible: famílies, alumnes, ajuntament, mestres de l’escola i Joan Turu!!