GUANYEM el “CONCURS DE FOTOGRAFIES de SENSIBILITZACIÓ DEL FET MIGRATORI”

Hem guanyat, amb aquesta foto, el concurs de fotografia organitzat per “Pagesos Solidaris”.

El concurs s’inclou en el marc del Projecte de sensibilització del fet migratori que s’ha dut a terme a diferents escoles de Catalunya i de l’Estat espanyol, també impulsat per Pagesos Solidaris, amb l’objectiu de sensibilitzar els alumnes de primària sobre les realitats socioculturals dels immigrants, així com per eliminar-ne els  prejudicis i estereotips vinculats.

Aquest projecte està cofinançat pel Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social i el Fons d’Asil, Migració i Integració de la Unió Europea.

Sortim al “Som Garrigues” , a la web d’Unió de Pagesos i al diari Segre  del dimarts 18 de desembre: